LOAD_USER_DATA Procediresini Açın
EXEC REPAIR_USER_STAT_POINT @id Ekleyin
RETURN @@ROWCOUNT ın Yerine Kısacası Eskisini Silip Yenisi Ekleyin..
Özellikleri ;
Kişiye Kaç Stat Gelmiş Olursa Olsun Statlarını Sıfırlar Sorunsuz.
Kesinlikle Sorunsuz, Class ve Race de Dikkat Etmekdedir.
74 Level Olupta Tüm Statlarının(Çarı İlk Açarken Aldığı Statlarda Dahil) Toplamı 350 nin Altında Olması İmkansız
1 LEVEL 1 Çar Açtığında 300 Statla Doğarsın 290 Oyun Verir +10 Stat ta Bonus Verir Çarı Açtığında Doğal Olarak 300 Stat Point Yapar, Stat Sıfırlattığında Sana 31 - 26 - 12 Felan Gibi Aptal Statlar Gelir 74 Level Adamda Nasıl Olurda 331 - 326 - 312 Kısacası 350 Pointin Altında Stat Gelir.
Olması Gerekenler Şöyle
74 Level Stat Toplamı : 557 Stat
75 Level Stat Toplamı : 562 Stat
76 Level Stat Toplamı : 567 Stat
77 Level Stat Toplamı : 572 Stat
78 Level Stat Toplamı : 577 Stat
79 Level Stat Toplamı : 582 Stat
80 Level Stat Toplamı : 587 Stat
Kısacası 74 Level Olupta 350 Statın Altında Olması İmkansız Olduğundan Stat Sıfırlatmış Varsayılır ve İşlem Yapılır...!
TEST EDİLDİ ONAYLANDI .
Kod:
CREATE PROCEDURE REPAIR_USER_STAT_POINT
Kod:
@strUserID varchar(21)AS/*Author : AKUMA*/DECLARE @Level int,@Class int,@Race int,@NewPoint int,@STR int,@HP int, @DEX int,@INT int,@MP intDECLARE @StatTotal intSELECT @Level = Level,@Class = Class,@Race = Race,@STR = Strong,@HP = Sta,@DEX = Dex,@INT = Intel,@MP = Cha FROM USERDATA WHERE strUserId = @strUserIDSET @StatTotal = @STR + @HP + @DEX + @INT + @MP IF @Level >= 74 AND @StatTotal <= 350BEGINIF @Level = 74 SET @NewPoint = 225IF @Level = 75 SET @NewPoint = 230IF @Level = 76 SET @NewPoint = 235IF @Level = 77 SET @NewPoint = 240IF @Level = 78 SET @NewPoint = 245IF @Level = 79 SET @NewPoint = 250IF @Level = 80 SET @NewPoint = 255IF (@Class = 201) OR (@Class = 205) OR (@Class = 206) OR (@Class = 101) OR (@Class = 105) OR (@Class = 106)BEGIN IF @Race = 1 UPDATE USERDATA Set Strong = 65 + 42,Sta = 60,Dex = 65,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 42,Sta = 70,Dex = 60,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 42,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 202) OR (@Class = 207) OR (@Class = 208) OR (@Class = 102) OR (@Class = 107) OR (@Class = 108)BEGIN IF @Race = 2 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60 + 42,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60 + 42,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50 + 42,Intel = 70,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 203) OR (@Class = 209) OR (@Class = 210) OR (@Class = 103) OR (@Class = 109) OR (@Class = 110)BEGIN IF @Race = 3 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60,Intel = 50 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 204) OR (@Class = 211) OR (@Class = 212) OR (@Class = 104) OR (@Class = 111) OR (@Class = 112)BEGIN IF @Race = 4 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 60,Intel = 50 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 2 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 12,Sta = 60 + 10,Dex = 60,Intel = 70 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 60,Intel = 50 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 50,Intel = 70 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDEND
Seri R Fixleme Kodu
Alıntı:
Sorun skill in atak hızını arttırıp bug oluşturmasıysa
db den silmek yerine atak hızını arttırmasını kaldırırız
atak hızını azalttırırsak o zaman bunların bir manasıda kalmaz diyorsanız bonus verdiririz
Kod:
update magic_type4 set dex = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set str = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set intel = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set cha = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set sta = '2' where attackspeed > 100
SQL SCRIPT
Kod:
update magic_type4 set attackspeed = '100' where attackspeed > 100
EXEC REPAIR_USER_STAT_POINT @id Ekleyin
RETURN @@ROWCOUNT ın Yerine Kısacası Eskisini Silip Yenisi Ekleyin..
Özellikleri ;
Kişiye Kaç Stat Gelmiş Olursa Olsun Statlarını Sıfırlar Sorunsuz.
Kesinlikle Sorunsuz, Class ve Race de Dikkat Etmekdedir.
74 Level Olupta Tüm Statlarının(Çarı İlk Açarken Aldığı Statlarda Dahil) Toplamı 350 nin Altında Olması İmkansız
1 LEVEL 1 Çar Açtığında 300 Statla Doğarsın 290 Oyun Verir +10 Stat ta Bonus Verir Çarı Açtığında Doğal Olarak 300 Stat Point Yapar, Stat Sıfırlattığında Sana 31 - 26 - 12 Felan Gibi Aptal Statlar Gelir 74 Level Adamda Nasıl Olurda 331 - 326 - 312 Kısacası 350 Pointin Altında Stat Gelir.
Olması Gerekenler Şöyle
74 Level Stat Toplamı : 557 Stat
75 Level Stat Toplamı : 562 Stat
76 Level Stat Toplamı : 567 Stat
77 Level Stat Toplamı : 572 Stat
78 Level Stat Toplamı : 577 Stat
79 Level Stat Toplamı : 582 Stat
80 Level Stat Toplamı : 587 Stat
Kısacası 74 Level Olupta 350 Statın Altında Olması İmkansız Olduğundan Stat Sıfırlatmış Varsayılır ve İşlem Yapılır...!
TEST EDİLDİ ONAYLANDI .
Kod:
CREATE PROCEDURE REPAIR_USER_STAT_POINT
Kod:
@strUserID varchar(21)AS/*Author : AKUMA*/DECLARE @Level int,@Class int,@Race int,@NewPoint int,@STR int,@HP int, @DEX int,@INT int,@MP intDECLARE @StatTotal intSELECT @Level = Level,@Class = Class,@Race = Race,@STR = Strong,@HP = Sta,@DEX = Dex,@INT = Intel,@MP = Cha FROM USERDATA WHERE strUserId = @strUserIDSET @StatTotal = @STR + @HP + @DEX + @INT + @MP IF @Level >= 74 AND @StatTotal <= 350BEGINIF @Level = 74 SET @NewPoint = 225IF @Level = 75 SET @NewPoint = 230IF @Level = 76 SET @NewPoint = 235IF @Level = 77 SET @NewPoint = 240IF @Level = 78 SET @NewPoint = 245IF @Level = 79 SET @NewPoint = 250IF @Level = 80 SET @NewPoint = 255IF (@Class = 201) OR (@Class = 205) OR (@Class = 206) OR (@Class = 101) OR (@Class = 105) OR (@Class = 106)BEGIN IF @Race = 1 UPDATE USERDATA Set Strong = 65 + 42,Sta = 60,Dex = 65,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 42,Sta = 70,Dex = 60,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 42,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 202) OR (@Class = 207) OR (@Class = 208) OR (@Class = 102) OR (@Class = 107) OR (@Class = 108)BEGIN IF @Race = 2 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60 + 42,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60 + 42,Intel = 50,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50 + 42,Intel = 70,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 203) OR (@Class = 209) OR (@Class = 210) OR (@Class = 103) OR (@Class = 109) OR (@Class = 110)BEGIN IF @Race = 3 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60,Sta = 70,Dex = 60,Intel = 50 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50,Sta = 70,Dex = 50,Intel = 70 + 10,Cha = 50 + 32,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDELSE IF (@Class = 204) OR (@Class = 211) OR (@Class = 212) OR (@Class = 104) OR (@Class = 111) OR (@Class = 112)BEGIN IF @Race = 4 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 60,Intel = 50 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 2 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 12,Sta = 60 + 10,Dex = 60,Intel = 70 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 12 UPDATE USERDATA Set Strong = 60 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 60,Intel = 50 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserId ELSE IF @Race = 13 UPDATE USERDATA Set Strong = 50 + 12,Sta = 70 + 10,Dex = 50,Intel = 70 + 20,Cha = 50,Points = @NewPoint WHERE strUserId = @strUserIdENDEND
Seri R Fixleme Kodu
Alıntı:
Sorun skill in atak hızını arttırıp bug oluşturmasıysa
db den silmek yerine atak hızını arttırmasını kaldırırız
atak hızını azalttırırsak o zaman bunların bir manasıda kalmaz diyorsanız bonus verdiririz
Kod:
update magic_type4 set dex = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set str = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set intel = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set cha = '2' where attackspeed > 100update magic_type4 set sta = '2' where attackspeed > 100
SQL SCRIPT
Kod:
update magic_type4 set attackspeed = '100' where attackspeed > 100
C.tesi Mart 29, 2014 12:36 pm tarafından kankam4142
» ★Valentina KO★ŞİMDİ AÇILDI★SAĞLAR 0★7 YILDIR ONLİNE★+1000 USER ONLİNE★PK SERVER★EŞİT
C.tesi Mart 22, 2014 11:45 am tarafından kankam4142
» 83/1 PK | Gold Shell | 83 Skills | Krowaz Items | HighClassTR KO
Cuma Ağus. 27, 2010 10:18 pm tarafından erkt2
» 83/1 PK | Gold Shell | 83 Skills | Krowaz Items | HighClassTR KO
Cuma Ağus. 27, 2010 10:14 pm tarafından brk4
» 83/1 PK | Gold Shell | 83 Skills | Krowaz Items | HighClassTR KO
Perş. Ağus. 26, 2010 6:03 pm tarafından cemil12
» 83/1 PK | Gold Shell | 83 Skills | Krowaz Items | HighClassTR KO
Perş. Ağus. 26, 2010 12:45 pm tarafından semih12
» 83/1 PK | Gold Shell | 83 Skills | Krowaz Items | HighClassTR KO
Çarş. Ağus. 25, 2010 9:59 pm tarafından erko12
» YamuKKo |+8chitin S.+10 TakıDB | SOACS v4 | Almanya LOKASYON.Emek ServER Sıfır Db>
Salı Ağus. 11, 2009 8:25 am tarafından ceko
» Moderator Alımı Başlamıştır!
Çarş. Ağus. 05, 2009 5:48 pm tarafından AcilinBenDoktorum